fotografie part 1

Standard

93855Mulţi din oraşul meu natal (şi cred că nu numai :-?) când aud numele meu de familie se gândesc la unchiul meu. Multă lume m-a întrebat “Eşti rudă cu fotograful?”,”Aa, Clopoţel. Tatăl tău este fotograf?” … nu! tatăl meu din păcate nu e fotograf!  Dar..nu despre el vreau să scriu acum 🙂 ci despre fotografie.

Poate de la unchiul meu am moştenit pasiunea pentru fotografie..cine ştie. Momentan nu dispun de un aparat profesionist ca să pot fotografia tot ce îmi doresc dar sper ca într-o zi să se remedieze acest lucru 😀 (ţineţi minte ce vreau de ziua mea :D). Îmi plac fotografiile la nebunie! De mică îmi plăcea ca atunci când ajungeam în casa cuiva să mă uit la poze.. de prin excursii etc, chiar dacă nu cunoşteam oamenii din fotografii îmi plăcea să privesc expresia feţei lor din acel moment,  zâmbetul sau tristeţea din ochi.

Azi am dat peste nişte bloguri cu fotografii ale unor oameni talentaţi şi aş vrea să le împart cu voi.

Fiecare fotografie este unică! Deci, enjoy.

Primul blog este al lui Alex Popa . Prietenul său, Ştefan, a fost de acord să compună versuri pentru fotografiile acestuia(după cum am mai spus într-un articol).
Nu pot alege o singură fotografie de la fiecare de aceea vă las pe voi să decideţi care vă place mai mult. Părerea mea însă e că la fel cum ţi-e greu uneori să alegi o singură melodie faină de la un artist la fel şi în acest caz e greu să alegi o singură fotografie faină!
Eu m-am pierdut pe blogurile acestor oameni pentru câteva ore..
Ionut Ignat
Julia
Tudor Manolache
Chiriloi Cătălin
Radu Panduru
Bogdan Stanciu
Octavian Tudose
Constantin Nastase
Nicu Iftimie
Fath To Gray
Ovidiu Diaconu
Bogdan Hunea
Oana Damir
Cristian Ţibu
Alex Galmeanu
Alin Neamtu
Tiberiu Apostol
Tudor Pantelimonescu
Andrei Bacosca
Octavian Barnea
marius grozea
F8
George Vintila
Octavian Carare
Alex Toma
Chema Madoz
Delia Spatareanu
Vladimir Negru
Sandra Raluca
Dinu Lazar
Gina Magdici
Iustin Popa
Radu Afloarei
Ovidiu Moraru
Portfaolio fotografico
TIAN BARBER
Eugen Andronic
Cosmin Gheorghita
Iulia Dumitru
Laura Balc
Ionut Barbieru
Voi mai adăuga însă atât pentru moment! Cert e că, fie că sunt modificate în photoshop sau alte programe de gen, fie că sunt nemodificate, orice fotografie e unică şi fiecare fotograf suprinde un anumit lucru în opera sa.

29 responses »

  1. Multumesc mult pentru cuvintele frumoase!! Ma bucur ca iti place fotografia…Te mai asteptam pe blogurile noastre.

    • 🙂 multumesc pentru comment.
      Cu siguranta ma voi mai pierde pe aceste bloguri 😀
      e valabil si pentru tine ce i-am scris lui Alex.

    • Mi-au plăcut mult fotografiile 🙂 de aceea vă sprijin 😀
      felicitari 😉 si să faceţi cât mai multe fotografii 🙂

  2. Multumesc frumos de o asemenea apreciere cu adevarat surprinzatoare in sensul bun. Ma bucura faptul ca macar unele din fotografiile mele au rezonat indeajuns cu sufletul tau incat sa fiu inclus in articolul tau.

    • Cum am mai spus, iubesc arta. Si ceea ce realizati voi e ceva deosebit. Ii apreciez pe cei care isi urmează visul si cei care, din placere, hobby, cum vrei, surprind ceva deosebit in fotografiile lor. Mi-a placut foarte mult ce am vazut si…ma repet :D, ma voi mai pierde pe blogurile voastre 🙂 si sunt sigura ca nu ma veti dezamagi 😀 , adica voi gasi mult mai multe poze care sa imi incante ochii.
      Oana

  3. Draga Oana,
    m-ai surprins placut cu postul tau! Fie ca viata ta sa fie (si) mai plina de lumina si mai ales aducatoare de lumina pentru altii din jurul tau.
    “Suntem ceea ce suntem pentru altii”.

    • Multumesc pentru cuvintele frumoase 🙂
      Sincer nu ma asteptam sa imi lase careva din cei enumerati sus vreun comment 😀 dar ma bucur enorm ca v-am adus zambetul pe buze 🙂

  4. Multumim pentru cuvintele frumoase. Nici nu stii cata bucurie ne aduce in suflet o situatie ca asta, atunci cand ‘ceea ce vedem si ceea ce simtim’ isi gaseste undeva, in lumea larga un punct de rezonanta.

  5. Mi-ai facut un maaaaaare serviciu facand lista asta de bloguri:D nu ma mai chinui eu sa gasesc photo-bloguri:P. Vad ca faza asta cu fotografia e afacere de familie la voi:)) . unchiul tau ne-a facut poze pt legitimatii la liceu si a avut o imensa rabdare cu noi:)) “domnu’ da’ stati ca nu-mi sta bine parul.”, “upsi;))…am inchis ochii..imi mai faceti o poza, nu?:D”. toate cele bune!

    • 🙂 stiu..isi ia munca in serios 🙂 cum fac si eu in domeniul meu.
      😀 ma bucur ca te-a ajutat lista mea 🙂

  6. Dragă Oana, scuză-mă că am văzut aşa târziu postul tău. Vreau să-ţi spun că mă simt măgulit, mulţumesc frumos pentru atenţie! 🙂 Te mai aştept la mine pe site 🙂

Leave a Reply

